מנות אוכל לחולי סכרת בנאו סושי בר

מסעדות סושי

"נאו סושי בר" היא אחת מהמסעדות האסיאתיות המובילות באזור גבעתיים.  מה הסוד שלה? מעבר למנות טעימות במיוחד, התאמה של כל התפריט שיתאים גם למקפידים על כשרות, שילוב טעמים מיוחדים והקפדה על שירות מעולה, יש עוד פרט אחד קטן שכדאי לדעת על המסעדה הזו: מהיום, היא מציעה מנות אוכל לחולי סכרת – כחל מהפרויקט "החופש לאכול".

הידעתם שכשניים עשר אחוזים מהאוכלוסייה בישראל מתמודדים בצורה כזו או אחרת עם מחלת הסוכרת? מעבר לשני סוגי הסוכרת המוכרים, ישנה כמות לא מבוטלת של
אנשים שנמצאים במצב טרום סוכרתי, מצב שמחייב שינוי תזונתי דחוף על מנת לאזן את כמויות הסוכר בגוף, ובכך אולי להצליח ולמנוע את הופעת המחלה. כידוע, מחלת הסוכרת משפיעה על מאזן של הורמון בשם אינסולין הקיים בגוף. כאשר הוא לא מאוזן, הגוף עלול לייצר רמות גבוהות של גלוקוז בדם, מה שיכול לגרום למגוון רחב של תסמינים ואף לסיבוכים שונים.

אוכל לחולי סכרת

הקשר המורכב בין סוכרתיים למסעדות

בכדי לשמור על הסוכרת במצב מאוזן ולא מסכן חיים, על החולים במחלה לשנות לחלוטין את שגרת חייהם. מעבר להזרקות חיצוניות של אינסולין, על החולים להתאים את התזונה שלהם למצב החדש. לרוב, הרופאים ימליצו להם להוריד בצורה משמעותית את כמות הפחמימות שהם צורכים, להעלות את צריכת הירקות והמאכלים העשירים בסיבים תזונתיים ובעיקר להקפיד על תזונה מאוד מסודרת. מדובר בשינוי שעלול להיות מורכב עבור חלק מהאנשים, שצריכים בין רגע לעשות שינויים משמעותיים בהרגלי האכילה שלהם.

אנשים רבים לא חושבים על כך, אבל גם האפשרות לצאת למסעדות נפגעת מרגע הגילוי של המחלה. עבור אנשים סוכרתיים, יש חשיבות רבה גם לצורה שבה האוכל נעשה, כך שהם לא יכולים לצאת ולאכול בכל מסעדה שירצו. לצערנו, בישראל של 2022 לא כל המסעדות מודעות לכך, ולא כולן יכולות לספק ללקוחות הסוכרתיים שלהם מנות בריאות וטעימות שיאפשר להם לבלות עם האנשים החשובים להם. המצב הזה גורם ללא מעט אנשים לוותר על יציאות ואכילה בחוץ, משום שהם לא יכולים לקחת את הסיכון הבריאותי.

הצעד של "נאו סושי בר" למען הלקוחות הסוכרתיים

מסעדת "נאו סושי בר" הצטרפה למיזם של זאפ רסט בשיתוף לירן מידן בשם "החופש לאכול". מדובר במיזם שרוצה לעשות שינוי בעולם המסעדנות ולפתוח אותו גם לסוכרתיים ובני משפחותיהם. לכבוד חודש נובמבר, שהוא גם חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת, הם יצאו בפרוייקט מיוחד יחד עם מסעדות נבחרות שמתאימות מנות לחולי סוכרת. כך, החולים יוכלו להמשיך בשגרת חייהם, לאכול בחוץ ולהנות עם החברים והמשפחה מבלי לדאוג מהשפעות שליליות של המזון.

במסעדה, לקוחות סוכרתיים יוכלו למצוא מגוון מנות מיוחדות שמתאימות במיוחד לסוכרתיים: רולים של סושי שנעשים במעטפת ירקות (גזר או מלפפון) במקום האצות, טופו שנעשה בצורה מיוחדת וגם מנת פילה סלמון מפנקת שנעשית בהתאם להנחיות התזונתיות לסוכרתיים. כל המנות נעשות בזהירות יתרה מתוך ידיעה שהן מיועדות לאנשים סוכרתיים.

תפריט אוכל לחולי סכרת

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע הזמנה למסעדה! בעת ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם להודיע שהגעתם דרך הפרויקט המיוחד של זאפ רסט, בכדי שהמסעדה תוכל להתכונן לכבודכם ולדעת שמגיעים אליה לקוחות מיוחדים. מרגע ההגעה, תוכלו לשמוע ולבחור מבין המנות המיועדות לסוכרתיים, ולהתחיל להנות מבילוי טעים עם האנשים היקרים לכם.

חשוב לדעת כי מדי פעם המנות משתנות ועוברות שדרוגים, כך שכדאי לשאול אם יש משהו חדש בתפריט. אנחנו מאחלים לכם בילוי נעים, בטוח והכי חשוב – טעים מאוד!

דילוג לתוכן